Регистрация or Вход
  • Желани продукти (0)
  • Моят профил
  • Кошница
  • Плащане
Кошница
  • Регистрация
  • Вход
  • Желани продукти (0)
  • Моят профил
  • Плащане
Dimeli.bg

Кошница

0 продукт(а) - 0,00 лв.
  • Кошницата ви е празна!

  • Начало
  • Нови Климатици
    • Gree
    • Fujitsu
    • Daikin
    • Mitsubishi Electric
    • Mitsubish Heavy
    • Toshiba
  • Втора Употреба
    • 9 000 BTU
    • 10 000 BTU
    • 12 000 BTU
    • 14 000 BTU
    • 18 000 BTU
    • 24 000 BTU
    • 16 000 BTU
  • Услуги
    • Монтаж и Демонтаж
    • Профилактика и обслужване
    • Ремонт
  • Промоции
  • Контакти
  • Гаранционни условия

Гаранционни условия

Toshiba

Гаранционно обслужване до пет години. За да важи пет годишния гаранционен срок, е необходимо да се извърши профилактика на климатизатора с демонтаж на двете тела (вътрешно и външно)(заплаща се от клиента)(за цена, виж секция сервиз). Ако профилактиката не се извърши до третатa година (по желание на клиента), гаранционния срок е три години на цялата система. Профилактиката е отделно мероприятие и се заплаща отделно. Потребителя трябва да следи вътрешния и външен топлообменник (алуминиеви ламели) да бъдат чисти от прах, мъхове, листа и други наслоявания. В случай, че има замърсявания, се извършва профилактика.

Mitsubishi Electric

Гаранционно обслужване до три години – след изтичане на първата и втората година е необходимо да се извърши технически преглед (заплаща се от клиента)(за цена, виж секция сервиз), за да се удължи гаранционния срок с още една година. Ако машината е в състояние което изисква профилактика с демонтаж на двете тела (вътрешно и външно), то тя се извършва (заплаща се от клиента - за цена, виж секция сервиз). Ако техническия преглед не се извърши (по желание на клиента), гаранционния срок е две години на цялата система. Профилактиката е отделно мероприятие и се заплаща отделно. Потребителя трябва да следи вътрешния и външен топлообменник (алуминиеви ламели) да бъдат чисти от прах, мъхове, листа и други наслоявания. В случай, че има замърсявания, се извършва профилактика.

Daikin

Гаранционно обслужване до три години – след изтичане на втората година е необходимо да се извърши технически преглед (заплаща се от клиента)(за цена, виж секция сервиз), за да се удължи гаранционния срок с още една година. Ако машината е в състояние което изисква профилактика с демонтаж на двете тела (вътрешно и външно), то тя се извършва (заплаща се от клиента - за цена, виж секция сервиз). Ако техническия преглед не се извърши (по желание на клиента), гаранционния срок е две години на цялата система. Профилактиката е отделно мероприятие и се заплаща отделно. Потребителя трябва да следи вътрешния и външен топлообменник (алуминиеви ламели) да бъдат чисти от прах, мъхове, листа и други наслоявания. В случай, че има замърсявания, се извършва профилактика.

Gree

Гаранционно обслужване до три години – след изтичане на втората година е необходимо да се извърши технически преглед (заплаща се от клиента - за цена, виж секция сервиз), за да се удължи гаранционния срок с още една година. Ако машината е в състояние което изисква профилактика с демонтаж на двете тела (вътрешно и външно), то тя се извършва (заплаща се от клиента - за цена, виж секция сервиз). Ако техническия преглед не се извърши (по желание на клиента), гаранционния срок е две години на цялата система. Профилактиката е отделно мероприятие и се заплаща отделно. Потребителя трябва да следи вътрешния и външен топлообменник (алуминиеви ламели) да бъдат чисти от прах, мъхове, листа и други наслоявания. В случай, че има з амърсявания, се извършва профилактика.                                                                                                                                 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Mitsubishi Heavy                                                                                                                                                                 
                                                                                                                                                                                                                                                                                          Гаранционно обслужване до три години – след изтичане на втората година е необходимо да се извърши    технически преглед (заплаща се от клиента - за цена, виж секция сервиз), за да се удължи гаранционния срок с още една година. Ако машината е в състояние което изисква профилактика с демонтаж на двете тела (вътрешно и външно), то тя се извършва (заплаща се от клиента - за цена, виж секция сервиз). Ако техническия преглед не се извърши (по желание на клиента), гаранционния срок е две години на цялата система. Профилактиката е отделно мероприятие и се заплаща отделно. Потребителя трябва да следи вътрешния и външен топлообменник (алуминиеви ламели) да бъдат чисти от прах, мъхове, листа и други наслоявания. В случай, че има з амърсявания, се извършва профилактикa                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Японски климатизатори (втора употребa)                                                                                                                   

Гаранционно обслужване до три години – преди изтичане на всяка година потребителя трябва да заяви удължаване на гаранционния период срещу абонаментна такса (не е обвързана с технически преглед и  профилактика на климатизатора). Ако абонаментната такса не се заплаща (по желание на клиента), гаранционния срок е само една година на цялата система. Профилактиката е отделно мероприятие и се прави ако има нужда от такава - то тогава тя се заплаща отделно. Потребителя трябва да следи вътрешния и външен топлообменник (алуминиеви ламели) да бъдат чисти от прах, мъхове, листа и други наслоявания. В случай, че има замърсявания, се извършвана профилактика.
                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Информация
  • За нас
  • Условия за доставка
  • Начини на плащане
  • Условия за ползване
  • Гаранционни условия
  • Политика за поверителност
Обслужване на клиенти
  • Контакт с нас
  • Съдържание
Екстри
  • Производители
  • Подарете ваучер
  • Намаления
За регистрирани
  • За регистрирани
  • История на поръчките
  • Желани продукти
  • Известия
Димели ЕООД © 2018 Всички права запазени!
Top
Каталог
  • Нови Климатици
  • Втора Употреба